O co tu jde

jo jo na email.cz
Neděle Červenec 11 17:31:51 CEST 2004

Nemůžu za K5 mluvit, ale řekl bych, že mu jde o záchranu Sdružení.
Prostě on a dost dalších lidí má názor, že ta myšlenka za něco stojí a
všude po celé republice se můžeš přesvědčit, že ta myšlenka i funguje. I
když se angažuje třeba jen to 1% lidí.

Jestli chceš sdružení pomoct, tak se angažuj. Napsat do newsů zvládáš,
tak můžeš napsat i K5 - to je předseda sdružení. Napiš mu co umíš a jak
bys mohl sdružení pomoct.

Jestli pomáhat nechceš, je to v pohodě, není to tvoje povinnost
papírová. Je to o charakteru člověka.

Konec Sdružení nenávratný bude, když se neobjeví dost angažovaných,
kteří zastaví demoliční četu.

Franku, máš na výběr. Buď pomůžeš Klfree, aspoň tím, že nebudeš
pochybovat (konstruktivním dotazům se nikdo nebrání!), nebo podepíšeš
papír partě demolition menů.