hnus

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červenec 9 17:45:24 CEST 2004

S tebou se tak krasne diskutuje.

1. Ja jsem nikoho neprepojil a ani nepropojil.

2. Je to nase chyba, nas vsech clenu, ze nas nenapadlo si udelat smlouvy.
Vis ale za chvily muzes rikat, ty stanovy jste take udelali blbe a o tech
radech ani nemluve. Po bytve kazdy general.

3.Situaci u Jnn a ani u Japana neznam, nevim, zda cleny nekdo informoval
stejna tak, jako to udelal Frantik.

4. Situaci na VKD znam od BlackSuna a z newsu. Sam BS rikal, ze ten stroj je
jeho vlastni stejne tak rozvody UTP a switche do kterych jste se mu hrabali.

5. A jsme opet u karet. O prevod smlouvy jsem pozadal uz dlouho pred VH,
promin nebylo to 21., tady si vedle, jak ta jedle. Ano prevod mel datum 21,
tedy v dobe, kdy jsem nebyl jiz predseda. Volal jsme proto K5 a on rekl, ze
by klidne novy dodatek podepsal, tedy jako novy predseda by podepsal prevod.
Z duvodu zdlouhaveho vystaveni noveho dodatku u Oskara, jsme se s K5
dohodli, ze se prevod neuskutecni a ze simky zustanou ve sdruzeni. Promin,
ale do kalhot jsme si nenadelal. Na to me malo znas.
A pokud jde o provolane ucty? Na to jste mohli poukazovat, jako clenove
kazdy mesic, kdy jste ten ucet vydeli na vypisu a zadat Kontrolni komisy at
proveri, jak se s telefony zachazi.

Tak co dal? Co te tedka napadne.

"jo" <jo na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccm6hc$67c$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> Ano, máš pravdu. Vždyť je to jasné, že současnou síť, do které jste
> propojili členy Klfree provozuje IPWorks, resp. Elnet system s.r.o.

Je

> Nevím, kde žiješ, ale opět ti to potisící omelu, že podnikání ať ziskové
> nebo neziskové není o důvěře, ale o smlouvě. Je to tvoje chyba.

> Situaci znáš dobře, o tom nepochybuju. Jinak by ses do newsů ani
> nepodíval.:)

> Situaci kolem jnn a japan neznáš, ale vkd je ti úplně jasné. Jak logické.

Jak