hnus

jo jo na email.cz
Pátek Červenec 9 15:27:54 CEST 2004

Beny wrote:

> Tak za
>
> 1. Byvala Rada neprovozuje zadnou vlastni sit.
Ano, máš pravdu. Vždyť je to jasné, že současnou síť, do které jste
propojili členy Klfree provozuje IPWorks, resp. Elnet system s.r.o.

> 2. Pripojne body nebyly nikde v zadnem smeru nasmlouvany pro Klfree. Ano
> byla to chyba, ale nikdo nemohl tusit, ze dojde k tak razatnimu narustu
> pripojenych uzivatelu a dojde k tomu, ze uz se nebudou useri znat podle
> obliceje. Vis Jo, v davnych dobach zakladani site Klfree, kdy jsme se
> doopravdy znali navzajem, kdy jsme skoro kazdy vykend travili bud na strese
> ci nekde v hospode ci nekde v prirode nebyly takove smlouvy treba. Kazdy
> jsme si verili a rikam, ze si stale verime. Proto nebyla smlouva s IK
> ohledne Vodarenske, protoze jsme vedeli ze Frantik nas tam bez ni necha. Je
> [...]

Nevím, kde žiješ, ale opět ti to potisící omelu, že podnikání ať ziskové
nebo neziskové není o důvěře, ale o smlouvě. Je to tvoje chyba.

> 3. Pokud jde o lidi pripojene na Vodarenske, tak ty meli moznost si precist
> webovku od Frantika. Bylo jim vse vysvetleno a co vim, tak az na mele
> vyjimky to vsichny pochopili. Pokud jde o body Jnn ci Japan, tam situaci
> neznam.

Situaci znáš dobře, o tom nepochybuju. Jinak by ses do newsů ani
nepodíval.:)

> 4. Pokud jde o server VKD, tak ten je majetkem BlackSuna. Jedna se o
> soukromy server.

Situaci kolem jnn a japan neznáš, ale vkd je ti úplně jasné. Jak logické.

> 5. Pokud jde o telefony, tak jsem chtel predevsim udrzet svoje cislo. Jak
> jsem rekl bylo vazano i na soukrome ucely. Jsem docela rad, ale ze jsmë se s
> K5 dohodli na jejich navraceni. Tady neslo vubec o Oskara. Dalo se to udelat
> i po VH, ale jak rikam, dohodli jsme se s K5, ze to vratime.
> A pokud jde o lidi, kteri volali na tato cisla predti, tak me mili Jo ver,
> ze hodne lidi si naslo cestu k novym cislum. A nejsou to jen  novy zajemci,
> kterym jde doopravdy jen o net za 350, ale je to hodne lidi, kterym vadi
> pristup nove Rady k jejich problemum.

To už jsme si tady vysvětlovali taky tisíckrát. Jestli jsi používal
služební telefon pro soukromé účely, tak to je hezké. To vysvětli 300
členům Sdružení, kteří ti každý měsíc přispěli na soukromé telefonáty.

Podívejte se všichni sami na eBanka transparentní účet. Nová rada
utratila za telefonování 1800,- Kč - za poslední měsíc (necelý, kdy
proběhlo faktické předání telefonů?), který byl na organizaci všeho dost
hektický. Určitě těch hovorů bylo hodně, montáží taky.

Na vašich běžných 8000,- měsíčně za oskara to fakt nemá. To jste asi
volali nějaké speciální linky? Že by dialer?

O tom, že se telefony nepřevedou v poslední den tvé funkce rozhodnul
Oskarmobil, napsal smlouvu o převodu až na 21.5. Lžeš jako když tiskne.
O den později by už nic převádět nešlo. V tu chvíli jsi nebyl předsedou
Klfree a pokud bys ten převod uskutečnil, tak by sis udělal průser
velký. U té údajné "dohody" jsem byl osobně. Sám sis nadělal do kalhot a
raději si se slovy "tak si ty telefony vemte, já o ně nestojím" slíbil
předání. Žádný převod bez evidentního průseru by udělat nešel.

Takže jeden den dopoledne je jdeš převést a ten samý den odpoledne už je
dáváš k dispozici. To je trochu v rozporu, nemyslíš?

> To asi vse. Vsichni budem radi, az se cela tahle vec vyresi, ale je me uz
> ted jasne, ze budete porad hledat chyby na nasem jednani a ze budete porad
> vyhrozovat trestni odpovednosti.

Výhrůžka je úplně něco jiného než trestní odpovědnost.