hnus

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červenec 9 15:03:40 CEST 2004

Tak za

1. Byvala Rada neprovozuje zadnou vlastni sit.

2. Pripojne body nebyly nikde v zadnem smeru nasmlouvany pro Klfree. Ano
byla to chyba, ale nikdo nemohl tusit, ze dojde k tak razatnimu narustu
pripojenych uzivatelu a dojde k tomu, ze uz se nebudou useri znat podle
obliceje. Vis Jo, v davnych dobach zakladani site Klfree, kdy jsme se
doopravdy znali navzajem, kdy jsme skoro kazdy vykend travili bud na strese
ci nekde v hospode ci nekde v prirode nebyly takove smlouvy treba. Kazdy
jsme si verili a rikam, ze si stale verime. Proto nebyla smlouva s IK
ohledne Vodarenske, protoze jsme vedeli ze Frantik nas tam bez ni necha. Je
to o duvere.

3. Pokud jde o lidi pripojene na Vodarenske, tak ty meli moznost si precist
webovku od Frantika. Bylo jim vse vysvetleno a co vim, tak az na mele
vyjimky to vsichny pochopili. Pokud jde o body Jnn ci Japan, tam situaci
neznam.

4. Pokud jde o server VKD, tak ten je majetkem BlackSuna. Jedna se o
soukromy server.

5. Pokud jde o telefony, tak jsem chtel predevsim udrzet svoje cislo. Jak
jsem rekl bylo vazano i na soukrome ucely. Jsem docela rad, ale ze jsmë se s
K5 dohodli na jejich navraceni. Tady neslo vubec o Oskara. Dalo se to udelat
i po VH, ale jak rikam, dohodli jsme se s K5, ze to vratime.
A pokud jde o lidi, kteri volali na tato cisla predti, tak me mili Jo ver,
ze hodne lidi si naslo cestu k novym cislum. A nejsou to jen  novy zajemci,
kterym jde doopravdy jen o net za 350, ale je to hodne lidi, kterym vadi
pristup nove Rady k jejich problemum.

To asi vse. Vsichni budem radi, az se cela tahle vec vyresi, ale je me uz
ted jasne, ze budete porad hledat chyby na nasem jednani a ze budete porad
vyhrozovat trestni odpovednosti.

"jo" <jo na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccluqn$5id$1 na lit.fsid.cvut.cz...