hnus

jo jo na email.cz
Pátek Červenec 9 13:16:20 CEST 2004

Kdo z vás čtenářů čeká, že bývalá rada přenechá sdružení všechen HW,
který kdy v rámci klfree nakoupila? Když už provozuje vlastní síť, kde
tak najednou se všechen ten HW našel? Prosím, napište svůj názor.
Schválně ho potom srovnáme s tím, co vlastně sdružení dostane zpátky.

Beny,

víš co je náprava trestného činu? Je chvályhodné, že chcete "kurňa"
předávat. Ale teď už je fakt dost pozdě.

To co bývalá rada předvedla za tyjátr je opravdu hnus. Klfree si nemělo
shánět žádné náhrady. Přípojené body, na kterých +- jeden celý rok
fungovalo, měly zůstat tak jak jsou!!!

  "Hledejte si náhrady" je ten nejlepší výrok od bývalé rady, jaký tady
kdy zazněl. Je vidět, pro koho jste SI sdružení budovali.

Ano, ať si občan vybere... souhlasím. A ptali jste se při tom
přepojování někoho na souhlas? Nebo jste mu to dali alespoň vědět?

Je mi také jasné, že dát dohromady šrot trvá 1,5 měsíce. Ne jako dva
víkendy, za které by se bývaly oběhly přípojné body a skutečný majetek
by se sepsal a předal. Nová rada žadonila a prosila, nabízela se, aby už
se to udělalo pořádně a transparentně. Nene, to by se vám v tu chvíli
nehodilo.

Asi začnu prohlašovat, že mrsk je můj majetek, třeba taky něco urvu.
Nebo jinak, začnu si nárokovat bod VKD? Co ty na to Beny, jsem občan,
tak ať si občan vybere. No já si vybral, že VKD by se mi docela šiklo.
Prohlašuju, že VKD je moje.

Beny, vidíš, jak je to strašně jednoduché? Stejně jako dokázat, že v
účetnictví je bordel? A víš, že je jednoduché dokázat kdo za to může a
kdo zpronevěřil ten půlmilion?

Jak seženete faktury na šrot za půl milionu Kč? Dodatečně od MilanaK,
který také nemá (neměl ještě 20.5.2004) uzavřené účetnictví za rok 2003
jako Klfree???

Beny, víš co je předání majetku? To je inventura podle inventáře, který
musí každá organizace průběžně vést. Nic takového v Klfree neexistuje.
Tak co, chcete nám tady všem ještě věšet bulíky na nos? Myslíš si Beny,
že jsou tady všichni zabedněný a nespočítali si, kolik musí mít Klfree v
majetku peněz?

Beny vzpamatuj se! Tohle je podraz! Stejně jako byl podraz to, že si šel
poslední den ve funkci převést služební čísla sdružení na někoho od vás,
aby je vzápětí předal lidem do datinelu. Jen aby se vám množili zákazníčci.

Všichni čekáme, kdy sdružení podrazíte !totálně! A hle! Je to tu. Co
kdybys nám, Beny, ještě na závěr zamával a zazpíval písničku jako bývalý
slovenský premiér?

Prosím, zkus to... pomůžu ti... [S pánom bohom, iděm od vás, něublížil
som, něublížil som, žiadnemu z vas.] Asi mi taky ukápne nějaká ta slzička.

jo