Co s tokiem ?

Jenik jenik na datunel.net
Čtvrtek Červenec 8 13:16:39 CEST 2004

jelikoz nejsem vecne doma , tak asi tezko, protoze bych si odrizl cestu
k socce.

A vzhledem ke stavajicimu stavu sdruzeni , jsem tak znechucen, ze mne je
uplne jedno co se deje.
Vystoupeni z teto komunity bude asi nejlepsi reseni.

To co se deje na tokiu nemohu ovlivnit. Ale celkem se mne libi ten ping
:) . I kdyz ja sem to jeste nemnel tu cest odzkouset.

jn