Co s tokiem ?

Svata Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Červenec 8 12:57:15 CEST 2004

Jenik wrote:
> ahoj,
>
> bohuzel chodim domu pozde, a nejak nestiham nic delat.
> imho mne desi co se deje v posledni dobe, a proto zvazuji moznost
> vystoupit ze sdruzeni.
> jiz nechci aby na mne byl nekdo zavisli.

Hmm, mame tomu rozumet tak, ze nemuzes trebas vecer otocit antenu podle
toho jak na Tebe bude T. Tichy blikat z Midway baterkou ? Myslim ze s
Tomasem se da dohodnout i celkem pozdni hodina kdy bude k dispozici a
vypomuze jak se zamerenim, tak se sw nastavenim - ale pochybuji ze by
predelani ESSID a kanalu byla pro Tebe zalezitost na vice nez 2 minuty.

-Svata