Linux ethernet bridge

Magus magician na centrum.cz
Pondělí Červenec 5 22:13:53 CEST 2004

IP forwarding povolenej mam. Ale vypada to asi na nejakou kolizi v
konfiguraci ifconfig vs. yast ze Suse, protoze kdyz nastavim konfiguraci
pres ifconfig, tak nefunguje a kdyz pres yast, tak funguje :-/

"Strazhce" <infobox.oleg na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ccc2cb$8um$1 na lit.fsid.cvut.cz...