Linux ethernet bridge

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Pondělí Červenec 5 19:16:14 CEST 2004

nijak jsem to moc nezkoumal, ale podle me routovani (je mi jasne, ze nejde o
routovani IP paketu) v linuxu se musi explicitne povolit. vsak jako i ve
windows. ale s bridgem zkusenosti, takze vsechno muze byt jinak :(
"Magus" <magician na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cc9ifl$lm2$1 na lit.fsid.cvut.cz...