Hmmm, trosku nam tady houstne atmosfera... -- dodatek

Martina M.Steinerova na seznam.cz
Středa Leden 21 17:03:47 CET 2004

Zdravím,
sice asi nejsem ten pravý clovek, co by si tu mel vylévat srdce. Ale já sama
vím, kolik svého volného casu venují vsichni z Klfree tomu, aby se sít
rozsirovala dál.

1000
A opravdu to delají dobre.
Já sama asi tezko pujdu delat antény a montovat je na strechy, tahat kabely
atd. ale na druhou stranu se snazím pomoci vsude jinde, kde se dá.
Netvrdím, ze je moje práce nejak extra videt, ale delám to, na cem jsem se s
JaJe dohodla. Tzn. koriguju webové stránky a pravdou je, ze mi na to obcas
nezbývá ani cas a ani chut kontrolovat nekdy po vecerech, ale co bych pro
Klfree neudelala.
Naprosto souhlasím s Jeníkem, ze o takového cloveka, jakým pravdepodobne ten
Frantíkuv zájemce je, nechci v nasich radách. To aby jsme se pak zacali bát,
ze az náhodou vypadne net, nebo se bude muset na chvíli vypnout, pujde nám
ten dotycný rozbít ústa nebo i neco horsího.

To je vse co jsem k tomu chtela dodat

Martina

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píse v diskusním príspevku
news:R$DsRx$3DHA.2528 na web.stromc.cz...