Hmmm, trosku nam tady houstne atmosfera...

Darth Moula darth_moula na atlas.cz
Úterý Leden 20 23:11:50 CET 2004

Holt to asi chce, aby na www.klfree.net bylo na prvním místě obrovskými
písmeny napsáno, že každý se stará sám jak umí a když neumí, musí počkat, až
na něj dojde řada, jak psal Beny. A taky by tam měla být i ta "fronta," aby
bylo jasné, jak je dlouhá a že vyřídit X lidí chvíli trvá.

Mě osobně vadí, že se v kalendáři akcí nic neobjevuje (těžko pomůžu, když
ani nevím, co se kdy a kde plánuje udělat), že není aktuální tabulka členů
(kolik se nás dělí o konektivitu?), že lanařím lidi z práce aby se
připojili, ale přitom jim nedokážu nic říct o tom, jakou mají šanci
(Vinařice, Dřetovice, Dubí, Doksy, ...), protože "Plánovaná výstavba
Klfree.net" je jediná informace, která na webu je a ta je z 3.12., že nikde
není ani slovo o tom, že se v Unhošti rozhodli jít jinou cestou a trhli se
(kolik nás ubylo, jak moc to vadí, poplatíme konektivitu?), a že nevím, jak
kde a jestli vůbec se schází "radní" a členové (věřím, že na takovém setkání
bych se dozvěděl vše, co mě zajímá).

Chápu že v tomhle prostí členové sdružení můžou těžko něco udělat,
1000
pokud
nejsou přímo v centru dění a uvědomuju si, že ti co jsou v centru dění, asi
mají jiné starosti, než aktualizovat www stránky, ale je v zájmu rozvoje
sítě, aby se aktualizacím dala nějaká pravidla (byť třeba jen jako měsíční
report co se udělalo a udělat nestihlo). Klidně bych ho psal i já sám, ale
nemám žádné podklady.

Na druhou stranu: myslím si, že se spousta lidí dokázala připojit vlastními
silami a že tito lidé jsou schopni pomoct druhým. Jestli jsou i ochotni, to
je jiná otázka, ale věřím, že ochotni jsou. Takže jestli teď všechno "oddře"
malá skupinka lidí, pak si myslím, že by to tak být nemuselo. Zamyslete se
nad tím, jak tyto lidi oslovit, zorganizovat a pověřit konkrétními úkoly.

s pozdravem D.M.

PS: a napište mi, že se mi to kecá a ruku k dílu nepřiložím. Své dovednosti
jsem nabízel sdružení již několikrát, zatím marně.