Hmmm, trosku nam tady houstne atmosfera...

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Leden 20 22:24:25 CET 2004

1000
e.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

Skoda Franto, ze jsi zde neuverejnil nejaky kontakt na toho clovicka.
Myslim, ze bych mu to razne vysvetlil. Asi chudak sam nechape co to vlastne
delame, ze vse je jen ve volnem case a pokud chce pripojit do nasi site, tak
musi proto sam neco udelat, ale pokud je liny a ceka, az se mu to snese z
nebe samo, tak hosanek ma smulu. Absolutne bych ho vynechal. Jestli je to
nekdo kdo ceka na antenu, tak probuh proc si ji nezejde koupit od Huly ci
jinde. A jestli ceka na mou, tak ja osobne mu ji prodam za 2K za takovehle
nehoraznosti.

Viperx a Vilik to moc dobre napsali. At si kazdy kdo se chce pripojit udela
sam v sobe poradek a rekne si, co ja muzu proto sve pripojeni udelat. Pokud
neprijde na nic a zjisti, ze neni v jeho silach, pak holt musi cekat az n
anej prijde rada. A fronta je dlouha ....

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.2.1074628554.3397.kladno na klfree.net...
Zdravicko

   Pred chvili jsem mel tri telefonaty s p.Vavrinou. Tesne pred Vanocemi
jsem u nej byl merit na strese (vidi slusne na Waskka) a slibil jsme dle
moznosti co nejrychlejsi pripojku. Vzhledem ke krizove situaci s antenami
bohuzel dodnes pripojku nema. Dnes si zacal "otevirat hubu" a:
- oznacil na za bandu neschopnych amateru
- vyhrozoval, ze na nas posle policii
- vyhrozoval, ze ma hodne vlivne zname
- naznacoval i mozne fyzicke napadeni (par pres hubu)

   Duvod nedostupneho HW jaksi nechtel pochopit. Pri tretim telefonatu (z
jeho strany) trosku vymeknul - pokud neplanuje nejaky "podraz". Takze bych
moooooc privital pomoc pri jeho zapojeni v nedeli 1.2.2003 - moc vitan by
byl napr. Harley apod. Prosim....

Frantik

Licitovat nejvyhodnejsi nabídku je postavene na hlavu! Skoda Octavia nyni se
zvyhodnenim az 90.000 Kc!
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=69100%26url=http://www.skoda-auto.cz/action/fast