Hmmm, trosku nam tady houstne atmosfera...

Mostock xradad na seznam.cz
Úterý Leden 20 22:39:24 CET 2004

Nemuzu nic jineho nez souhlasit. Nejak se proflaklo moje cislo a lidi
zacinaj volat i me co muzu se snazim vyresit sam (poradit, vysvetlit apod..)
co muzu poradim co nevim preposilam na kompetenti lidi. Ale je pravda ze
spousta lidi si neuvedomi ze to co se dela je opravdu jen nas volny cas a
cas kterej stravime pro ne (a ze by se dalo jen sedet u monitoru a spokojene
si uzivat nasi spolecne linky).Tak pak opravdu zamrzi kdyz vas nekdo serve
za to co si dovoluju mu nezvedat mobil kdyz mi on vola pri hodine
cestiny.Pak se ovsem velice rychle ztraci chut pro nekoho takoveho neco
delat.
Jak jiz napsal Vilik a Viperx pokud to chcete nutne a rychle neni nic
snazsiho nez si to zajit koupit do jiz vyse uvedenych prodejen.

S pozdravem Mostock.