Hmmm, trosku nam tady houstne atmosfera...

Viperx viperx na seznam.cz
Úterý Leden 20 21:42:18 CET 2004

Villiku mas 100% pravdu, kez by lidi jako ty bylo vic.
Nyji je vetsina lidi co si mysli ze kdyz zavolaj tak pribehneme a udelame
vse aby jim to hned jelo. Jenze to je pristup jaky byc
1000
h ocekaval od firmy, a
ne od abcanskeho sdruzeni.

Prosim vsechy, uvedomte si ze to vsechno delame ve svem volnem casu, ktery
verte by jsme dokazali investovat i do neceho jineho.
Mozna si to neuvedomuji ani clenoce sdruzeni, ale mohli by taky nekdy s
necim pomoci. Prece neni problem se jednou za cas odlepit od monitoru a
prijit pomoct lidem, kteri pro sit neustale neco delaji.

Co se tyce zrovna anten. Jejich vyroba byla zahajena s cilem snizit lidem
naklady na pripojeni. Jenze on si kazdy mysli ze antena je hotova za 20min a
neni to zadna prace. Jenze je to presne naopak, prace to da hodne a trva to
hodne pres dve hodiny.

Proto prosim vsechy kdo chteji antenu hned ad na ni necekaji a zajedou si ji
koupit do jednoho z kramu ktere jiz psal Villik.

A to neplati jen na anteny, ale na vse. Proste kdyz chce nekdo neco hned
musi si obstarat sam. Radi vam se vsim poradime, ale skutecne prace je moc a
naseho volneho casu je malo. A verte ze ho investujem strasne moc, a nekdy
jiz kuli tomu mame problemy jak v rodinem zivote tak v zamestnani.

Snad si z toho aspon nekdo neco vezme

Viperx

P.S: Nekritizujte me za gramatiku.. .sem cestinar na baterky :-)

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:jG1A$R53DHA.2528 na web.stromc.cz...

http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=69100%26url=http://www.skoda-auto.cz