Prazdniny

Jenik mracek na stromc.cz
Úterý Leden 20 14:46:33 CET 2004

Ahoj,

mam v planu zorganizovat mensi vodackou vypravu na trase
Vyssi Bron  -  zlata Koruna , popripade dale.

Kdo ma lod by byla vyhoda, piste.
Jinak myslim ze by se dalo zaridit toto: ve vysim Brode si vypujcime
lode, ci v okoli , z pujcovny a dole v korune je vratime.

pokud by byl zajem, min 4 lode, tak bych zacal neco v tomto smeru
podnikat a podal vice informaci.

ted nemuzu rici nic, ale koho zajima cena, necht si zjisti cenu vlaku do
vyssiho brodu a skusi prozkoumat co stoji zapujceni lode na tyden s
vyzvednutim v jinem miste.

sam vym ze tato sluzba existuje.

jinak, tato trase se da zvladnou v pohode za tyden.
pro narocnejsi : na ceste je nekolik zajimavych jezu.

trasa je stredne obtizna, je to celkem mliko, ale nektere casti jsou
trosku ostrejsi.

ja sam sem to jel asi 5x. Avsak reka se mneni :).

kazdopad
1000
ne, jako organizator tehle akce neberu ani nechci brat
odpovednost za vas. Tj. pokud je nekdo nezletily , mnel by si zajistit
nejakeho zastupce, ci souhlas rodicu atd... ( protoze ja vim ze mne
nebude nikdo poslouchat , ze mne budete ignorovat :), tak radsi kazdej
sam za sebe. )

myslim ze kdyz zajistime lode v dostatecnem predstihu, tak by mohlo jet
neomezene mnozstvi.

nejvice co sem jel bylo v konfiguraci 3x raft po 12 lidech, nebo lode
cca 12kousku.

upozornuji, ze by se jelo s vlastni bagazi, tj. zadny nakladak , ci
autobus vam veci nepoveze, takze radsi nechte pecka doma, nemaji totiz
moc radi vodu :).

cekam na vase reakce.

A prosil bych aby jste se vytribily nejakych nepodstatnych reakci jako
je "ou jee, dobre napad" atd... jinak tento threed strati prehlednost.

Spise mne ted zajima kdo by asi tak mohl jet, ci si na to stihl nasetrit.

tak vode zdar.

AHOJ.

:)
jenik