Re: Výzva pro v¹echny správce AP

beny kostecka.tomas na seznam.cz
Úterý Leden 6 22:28:30 CET 2004

1000
k.klfree.net/mailman/private/kladno>

Ah ajiz chapu. Pokud budete opatrny a nebudete davat nejake silene anteny na
tahle AP v kancelarich, tak snad nase site rusit nebudete. Snad jen si davat
pozor v jejich (AP) blizskosti. Kde ma Klfree AP asi vias, takze tam si holt
trosku dvat pozor, ale jinak si myslim, ze ba to az tak vadit nemelo. Ja sam
mam doma AP na stejnem kanale, jako mam klineta na strese a nic me to
nevadi.

"Jeňýček" <rambousek na gmx.li> píše v diskusním příspěvku
news:LOPyosJ1DHA.336 na redwarf...