Re: Výzva pro v¹echny správce AP

Jeňýček rambousek na gmx.li
Úterý Leden 6 22:22:17 CET 2004

Ja jsem členem kLfREE, a protože v praáci realizujeme našim některým
zákazníkům rozvod LAN pomocí Wi-Fi, tak bych rád věděl na jakém kanálu kde
kLfREE běží, aby se nestalo to, ze v jedné lokalitě poběží kLfREE na stejném
kanálu jako vnitřní síť zákazníka a nedocházelo k rušení.

--
Jeňýček
ICQ: 296917876

"beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:K7e%23YkJ1DHA.2448 na redwarf...