Funguje komunita klfree? Nefunguje!

K5 darth_moula na atlas.cz
Pátek Únor 13 18:50:54 CET 2004

tak to vidím já - obyčejný člen - člen, který se s nikým z komunity nezná osobně (vyjma K8 a K10), člen, který ví o dvou zdrojích informací (http://www.klfree.net a této konferenci) a co se v nich nedočte, to se nedozví, protože neví jak.

Vite hosi je zajimave, ze pokud nepise Viperx ci ja na konferu o nejake praci na vykend, tak se z vas nikdo ani neozve

Zatím jsem se nedozvěděl o žádné akci s takovým předstihem, abych se jí mohl zúčasnit. Když akci ohlašujete pár hodin předem (v lepším případě pár dní předem), není se čemu divit. A to že se ani z oznámení ani na dotaz člověk nedozví, co konkrétního se bude dělat, k zvýšení účasti také nepřispěje. Takže prosím, pokud vy kdož akce pořádáte, máte alespoň mlhavou představu o tom, co je potřeba udělat, najděte si pět minut času a napište o tom nám ostatním. CO, KDE a KDY ASI to jsou tři údaje. Přidáte-li PROČ, pak za sebe mohu říct, že budu jedině rád.

clovece, porad dokola. situace se resi.

ale s průběhem řešení nejsme seznamováni a protože jsme zvědaví, pořád se dokola blbě ptáme. "statistiky" je takový nic neříkající termín, "zveřejnění statistik" už je konkrétnější, ale pořád mi hlava nějak nebere, jak by to mělo fungovat jako řešení

Spise jde o to, vymenit stavajici WiFi technologie na paterich za neco uplne jineho, rychlejsiho, spolehlivejsiho. Samozrejme se na tom jiz pracuje. Uz jsme meli nejaka zarizeni na testovani, ale to se nam zatim moc nezdalo. Dasli zapujcka se pripravuje. Uvidime.

a proč o tom nic nevím? Co dělám špatně? Mám každý den telefonovat některému z "radních" a ptát se ho co je nového a jak to jde? Budou radní rádi? Spíš mě ale brzy pošlou do však vy víte kam, ne? To je opravdu tak těžké pustit nějaké informace na www.klfree.net nebo sem do konference?

stim upozornovanim mate pravdu, ale tohle chtelo rychlou akci, protoze nez by ti posta dorucila obsilku s modrym pruhem, tak by se to tady rozsypalo. bohuzel jsme konkretni lidi neobsilaly , protoze jsou nam neznamy. muzeme svolat narychlo valnou hromadu, kde by se to mohlo probrat.

chápu, že brána do světa byla zahlcená a že nebylo jak nebo nebylo proč zjišťovat, kdo za to může a použité řešení problém elegantně vyřešilo.

Ale kdyz 90%  linky byl p2p a to jeste od 10lidi ? To fakt nejde. Nepral bych vam mit ten klfree telefon.

před tím jste nevěděli kdo všechno to byl a teď víte, že jich bylo tak málo? Má smysl hledat složité řešení kvůli 10ti lidem? Nestačilo by nám jen domluvit? Nám píšu záměrně, protože já se mezi postižené sosaly počítám také. Stanovte přesná pravidla a postihy za jejich nedodržení. Nehledal bych v tom žádnou vědu:
10 sosalů krát 64kbit/s = 640 kbit/s
4096 kbit/s - 640 kbit/s = 3456 kbit/s pro všechny ostatní, kteří vystačí s přenosy malých objemů dat

64kbit/s je reálně asi 7 kilobajtů za sekundu, číslo, ze kterého nikdo radost mít
1000
nebude (a pokušení nedodržovat nařízení bude veliké), ale pokud se bude omezení týkat výhradně stahování nebo odesílání většího objemu dat (jedno jakým způsobem) a pokud bude po půlnoci limit třeba 5x vyšší, myslím, že se to mohlo ukázat jako přijatelné řešení.

Uvedom si ze si nekupujes internet ale prispivas do sdruzeni a vyuzivas sluzeb internetu .... Internet sis neporizoval, pouze si vstoupil do sdruzeni a mas moznost vyuzivat sluzeb sdruzeni.

Nemám možnost využívat služeb sdružení. O žádných totiž nevím. Vlastně vím, psalo se tu o ip telefonii a vypozoroval jsem nějakou aktivitu okolo counterstrike. Je to moje chyba, že mě ani jedno z toho nezajímá a že jsem se nezeptal, jaké že služby klfree nabízí a čím mohu přispět já sám, jako řadový člen. Je to moje chyba, že jsem se upjal jen na internet, kterýžto jako jediný jsem byl schopen využít. Tímto svou chybu napravuji a ptám se: bezdrátová síť - jaké služby na ní lze provozovat, kde je seznam těch již fungujících, kde je seznam připravovaných, jaké servery jsou k dispozici a za jakým účelem? Jak mohu pomoci stávající stav zlepšit?

...tak at kandiduje na pristi valne hromade a klidne si to se mnou vymeni

výzvu přijímám.

opravdu se to neda uhlidat. preci nechcete aby se delila linka poctem useru  a to kazdy dostal zarucene. ztech cisel je mne spatne :)

proč by mělo? Pokud se toto pojme jako MINIMUM a né MAXIMUM, bude mít každý jistotu, že na něj i ve špičce něco zbyde. Jestli tomu správně rozumím, teď se pakety zahazují, takže na někoho nezbyde NIC a z toho by nám mělo být špatně ;-)

Myslim, ze by se skoro sluselo vyhlasit, ze DC pojede jen tomu, kdo si to zaslouzi ci opracuje v ramci Klfree

taky řešení a alespoň pro mě přijatelné, i když DC nevyužívám a využívat nehodlám. Kdo chce síť využívat více než ostatní, nechť si to něčím zaslouží.

Slovo na závěr: strašně moc bych si přál, aby klfree byla komunita lidí, kteří si vzájemně pomáhají, jsou na sebe milí, vědí o sobě a aby žádný člen nebyl jako kůl v plotě.

v očekávání bouřlivých reakcí, s pozdravem K5

PS: Nebylo by od věci, kdyby pro členy existovala povinnost používat jednoduchý, snadno dostupný komunikační prostředek právě pro to, aby se důležité informace zaručeně dostaly ke každému členovi komunity.