Nebyl nalezen subjekt

Pavel Kappler pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Únor 12 12:44:07 CET 2004

1000
5Pg2sai8DHA.2332 na web.stromc.cz>
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject:  =?iso-8859-1?q?Re=3A_Omezen=ED_P2P?=

S tím nesouhlasím - omezení musí být v každém případě. Často pracuju i
dlouho do noci a nemám zájem mít problémy. I když jsem jedinec, jsem člen
komunity :-))) takže je třeba se dohodnout, to je jasné. Ale omezoval bych
P2P traffic H24 - bez ohledu na denní či noční hodinu. Ono jde opravdu taky
o to využívat možností vnitřní sítě a ne aby každý expert tahal všechno z
P2P sólo. Krom toho jesm naprostým odpůrcem všeho nelegálního a nemění na
tom nic ani fakt, že "stahování nelegálních věcí vlastně není nelegální - z
pohledu sosače".

Rozhodně by to chtělo valnou hromadu.

P.
technik

"K5" <darth_moula na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:$kgp3Xn7DHA.2528 na web.stromc.cz...