Statistiky, omezeni p2p

Jenik mracek na stromc.cz
Pátek Únor 13 08:44:38 CET 2004

Lis
1000
t-Unsubscribe: <http://mrsk.klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Contour napsal(a):

> Co jsem slysel, není nelegální si ona data stahnout pro vlastní potrebu, ale
> poskytovat je dalsím osobám. Ruku do ohne bych za to nedal, ale podívam se
> po nejakej konkrétních zákonech.
>
> Osobne jsem proti zakázání p2p. Jak uz bylo receno, radeji pomalu nez vubec.
> Pokud je linka do inetu 4Mbps, 1Mbps by se snad vyhradit mohl. 3Mbps se mi
> pro webové stránky zdá az az. To je jen muj neznalý názor.
>
> Contour

ano je to tak. nelegalni je poskytovat. co stahnes z internetu je
defakto legalni :). jsem hrdy ze sem cech :).

upozornuji na to , ze vtech 3mbps nejsou jen weby. mas asi dalsich 50
sluzeb ktere se hojne pouzivaji a maji vetsi priority.

pro p2p pripada v uvahu max 10% linky, to je muj nazor.

Pri 10Mbps uz to bude vyhovovat tvemu pozadavku. Cesta na tento upgrade
se uz blizi, avsak bude to chcit nasetrit aspon 400kkc na upgrade patere.

Jenik