Nebyl nalezen subjekt

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Čtvrtek Únor 12 21:53:35 CET 2004

1000
A3561 na frvsb.ms.mff.cuni.cz>
Sender: Tomas Tichy <tichy na math.cas.cz>
Subject: Re: Statistiky, omezeni p2p

On Thu, Feb 12, 2004 at 10:00:33AM +0100, Jenik wrote:
> Ja bych vubec navrhl nadobro zakazat p2p traffic z venkovni casti site.
> Nemam zajem tu mit osu ci nejaky dalsi svinstvo.
> Jeste by nas mohly nutit logovat traffic p2p aby mohly zavirat nase cleny.

To je absurdni uz jenom kvuli tomu, ze takovy traffic obecne nepoznas.
Zakazy postavene na dobrovolnosti, navic jejichz dodrzovani nelze
efektivne kontrolovat nemaji smysl... jenom poskozuji slusne
uzivatele a tem neslusnym se stejne nic nedokaze.

A to ani nemluve o tom, ze P2P site jsou rozhodne dobry vynalez pro
efektivni sdileni a sireni souboru, lec zneuzivany nezodpovednymi
uzivateli - warezaky.

P2P site jsou fenomen - davaji uzivatelum svobodu a proto se je nepodari
vymitit zadnym zakazem. Doporucuji precist si treba neco o myslenkach
projektu freenet.

Tom