Statistiky, omezeni p2p

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Neděle Únor 8 13:27:09 CET 2004

1000
/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

   Myslim ze jsi nepochopil minuly clanek. To omezeni na 3GB tydne se tykalo site, ktera mela 100Mb-lajnu. Ne nas. Uz podle hooodne starych vypoctu (ta debata "SOSACI" se vedla na teto konferenci nekdy vloni v cervnu) vychazel podil na lince na jednoho uzivatele kolem 3-4GB na mesic. A dovolil bych si bez vetsiho pocitani tipnout, ze je to dnes podobne. Takze pokud chces sosat 5GB za tyden, tak to je fakt na solo-lajnu. Ovsem za trosku veeeeeetsi finance.

Frantik