Statistiky, omezeni p2p

Contour allskonar na allskonar.net
Sobota Únor 7 21:26:41 CET 2004

Tohle resení se mi líbí, ale limit bych posunul o 2 GB výs - nekdy muze
nastat potreba postahovat co nejdrív velké mnozství dat... ale rozhodne by
se lidi nemeli drzet toho limitu týden co týden :)

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.9.1076160553.1876.kladno na klfree.net...
> [...]
> na mnozstvi prenesenych dat. Prozatim byly limity stanoveny na 3GB
> odchozich dat za tyden (kontinualne).
>        Na webu je verejne pristupny top-list s tim, kdo kolik prenesl.
> Za 1. poruseni zakazu je odpojeni od site na tyden (teda "odpojeni"
> s moznosti pristupu na http a ftp proxy). Musim rict, ze se tato
> opatreni osvedcila a i ulevila cizim linkam. Na druhou stranu 3GB
> je takove mnozstvi, ktere na bezny provoz vcetne rozumneho stahovani
> filmu bohate staci.
>        Technicky to bylo realizovano tak, ze router logoval vsechny
1000
ut se spustil skriptik, ktery logy