Statistiky, omezeni p2p

D.M. darth_moula na atlas.cz
Pátek Únor 6 17:38:41 CET 2004

> Jen by me zajimalo je nekde alespon graf toku dat do Inwaye a zpet? Proste
> vytizeni linky do internetu celkove.
> Vilik
Kdyby to fungovalo, pak by to bylo k vidění tady:
http://mrsk.klfree.net/genstats.php
i mě by zajímalo, jak jsou jednotlivé IP vytíženy.

Kromě toho mě také zajímá:
- kolik nás (platících) členů sdružení je? Ve výpisu banky je nejvyšší ID 165, ale vzhledem k tomu, že se "trhla" Unhošť a IK má
jiná čísla, nelze z toho nic konkrétního vyvodit.
- kolik lidí (přibližně) je zapotřebí ještě sehnat na nákup rychlejší konektivity? Jak jsem psal již dříve, trochu jsem "agitoval"
mezi kolegy i známými a zájemců je dost (někteří už se od té doby připojili, jiní se chystají vylézt na střechu až na jaře).

s pozdravem D.M.