Nefunkcni pripojeni na Vezaku

QiQo (Qido Qorex) qiqo na sendmail.cz
Úterý Únor 3 12:29:10 CET 2004

Dne Tue, 3 Feb 2004 02:52:55 +0100 napsal/-a Milan Krčmář
<milan.krcmar na seznam.cz> příspěvek následujícího znění::

> Tak konecne jsem vypatral problem, byl na routeru spital.
> Nejakym nedopatrenim vzniknul spital kopii routeru, ktery byl
> nainstalovan jako firewall, choval se tak, ze z Rozdelova do zbytku
> Kladna nepustil nic, presneji pouze ping, ktery se filtrovat nesmi, a v
> opacnem smeru fungovalo vsechno... Firewall vypnut, snad uz vam to bude
> behat, kdyby ne, napiste.

Dekuju ti za celou cast klfree, ktera vysi na rozdelovu....ja jsem se
malem zblaznil, predstavte si den bez internetu :)
(Dokonce j
1000
sem musel vytahnout od prachu zadelanej modem a pouzit cesky
telecomunisty, brrr)

Jeste jednou DIKY, QiQo

--
....authorized by QiQo [icq:137418684] (Data must flow! :o)