Nefunkcni pripojeni na Vezaku

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Únor 3 02:52:55 CET 2004

List-Arch
1000
ive: <http://mrsk.klfree.net/mailman/private/kladno>

Tak konecne jsem vypatral problem, byl na routeru spital.
Nejakym nedopatrenim vzniknul spital kopii routeru, ktery byl
nainstalovan jako firewall, choval se tak, ze z Rozdelova do zbytku
Kladna nepustil nic, presneji pouze ping, ktery se filtrovat nesmi, a v
opacnem smeru fungovalo vsechno... Firewall vypnut, snad uz vam to bude
behat, kdyby ne, napiste.