Datinel

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Prosinec 22 18:06:17 CET 2004

Jaky je, co se tyce syntaxe, rozdil mezi statickou a dynamicky vygenerovanou
strankou?

Ale sem rad, ze si se ozval, uz sem myslel, ze si nam nekde zapadnul :-)

Proc by mel byt kod validni? Na to necht si kazdy odpovi sam. Je spousta
zdroju kde hledat. Koho to zajima, najde si to. Minimalne uz jen zajisteni
podpory napric spektrem nejpouzivanejsich prohlizecu je dobrym duvodem.

BlackSUN

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cqaj22$jae$1 na lit.fsid.cvut.cz...