billa a okoli..

deacon deacon na volny.cz
Pondělí Prosinec 20 20:40:59 CET 2004

... neni nad dobrou radu od BSe :) ...
podle me je zhorsenej signal zpusobenej spise rusenim,protoze nove
pripojeni klienti by nemeli signal zhorsovat ( kdyz ozaruji jine
klienty,je to jedine dobre, dochazi tak min ke kolizim ),asi by to
chtelo merice a zjistit co je tam vsechno za vysilace,pripadne jestli je
to na nakej vysilac lepsi ...
... uplne idealni by ale byla rada od deda vseveda :) ...