billa a okoli..

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pondělí Prosinec 20 19:14:27 CET 2004

Ono kdyby si se treba pripojil na vkd, ktere je 100 metru misto na billu,
ktera je 600m daleko, asi by to taky vypadalo jinak.. Vim, mas antenu na
balkone u sousedu.. Ale nerikej, ze s tim nejde neco udelat.

BlackSUN

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cq7317$bpd$1 na lit.fsid.cvut.cz...
psm