Pro pana Dedice

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pátek Prosinec 17 17:06:29 CET 2004

Pokud vim tady sem uz dost dlouho nic nerozebiral, ale nejak si me do
prispevku zakomponovat musel, to chapu :-)

Oba ale vime, ze jsou fakta a "fakta", ktera se mohou dost casto lisit, to
je vec jina. Ja uz neverim nicemu co neni na podepsanym papire s razitkem.

Ono je mozne, ze si nepoklesl, spis ja sem si te maloval vys. Moje chyba.

Urcite tu ale nechci nikoho napadat jenom proto, abych vubec neco napsal.
Jako mi to treba prislo u Prevora. Rozhodne ma kazdy pravo prezentovat svuj
nazor, at si kazdy udela obrazek sam.

BlackSUN

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cputbq$ltb$1 na lit.fsid.cvut.cz...