Pro pana Dedice

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Pátek Prosinec 17 16:18:08 CET 2004

Ja cekal kdy se objevis... :-)) A dokazal jsem te prilakat! THUMBS UP for

Fakt je mi lito, ze jsem v tvych ocich poklesnul, ale co se da delat...
Neurazil jsem nikoho, napadl mozna, ale to je jen sebeobrana vuci vasim (
tvojim a Benyho v soucasne dobe ) vykladum pravdy...

Nevim proc jste zas po mesicich klidu zacali agitovat, ale kdyz vas to
bavi...

Ja o veci toho vim dost - alespon fakta mluvi jasne - takze si svuj nazor
muzu na tomto verejnem foru libovolne prezentovat...

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cpuq4h$lkk$1 na lit.fsid.cvut.cz...