Nové AP místo Vodárenské?

jenik jenik na datunel.net
Středa Srpen 11 14:08:00 CEST 2004

Tomas Tichy napsal(a):

> [...]
>1) kdyz Datinel prepojil Socku do sve site
>    - dohodli jsme se, ze otoceni anteny nebude problem, dohodli jsme
>      se, ze za par dni to udelame,
>    - kdyz jsme udelali prepojeni, tak najednou Jenik byl na chate
>    - Jenik dostal spoustu SLUSNYCH e-mailu s zadosti o otoceni na Midway,
>    - tyto e-maily zcela IGNOROVAL
>    - kdyz jsem poslal kratky e-mail, tak odepsal, ze na nej odpovida
>      jenom proto, ze je kratkej
>    - antenu odocit odmitl, s tim, ze se to deje u Japana a ze jemu je to
>      JEDNO
>    - pozdeji tvrdil, ze Midway ma slaby signal

to kde sem je moje vec, do toho nikomu nic neni, prepojoval jsem po
nekolik dnech, proste nebyl cas.
neignoroval jsem zadny email, vsechny emaily byly zodpovezeny, nechce se
mne tu vypisovat historie
ano midway mnela slaby signal, oproti 42db jen 25db a pouze jeden MBps

>2) kdyz Japanovi prestala chodit "zazracna Ronja"
>    - jeste se rad rychle otocil na Midway
>    - signal byl kupodivu najednou vporadku (my s tim nic nedelali)

signal je stale horsi, ale zlepsilo se to.

>3) e-maily ohledne predani sterbinovky
>    - odkladal jeji predani
>    - nebyl ochoten ji predat na miste
>    - puvodne jsme ji chteli namontovat na nahradni bod, kvuli temto
>      potizim jsme byli nuceni opatrit si novou

neodkladal, ale na tve emaily musis, proste reagovat nebduu, protoze ja
nemusim, sem zaneprazdneny clovek, jak byl cas tak jsem vam to predal,
je na tom neco spatneho ?
na terminu sme se nedohodly. trvalo to cca 5 dnu.

> [...]
>      kontaktoval pri prepojovani na Midway
>    - 48 hodin predtim jsem s nim telefonoval na toto cislo, zvednul
>      to v aute
>    - poslal jsem slusnou zadost, jestli by se nepodival, proc socka neodpovida
>      na ping
>    - a ze bysme byli radi, kdyby jajeup (peer mezi Japanem a Jenikem),
>      ktery 2 dny vysila na stejnem kanale jako peer midway-socka
>    - prisla odpoved >>>>>> "JSI DEBIL A HOVNOZROUT" <<<<<<<
>    - vzhledem k vyse uvedenemu rada NEVERI Mrackovu tvrzeni, ze to neni
>      jeho telefonni cislo, (ze si pry na ten hovor kvuli Midwayi pujcil

je to jenom pc, muze se to stat, proste sletela,
existuje presmerovani vis,
to jakou si obdrzel sms ja bohuzel neovlivnim, PS: ale celkem trefna
odpoved :).
ten link je stale na 5 kanale, tak jak byl a zustane tam az do smrti.
ver si cemu chces, ja ztoho hemeroidy mit nebudu

>4) vcerejsi prepojeni jNN
>    - ohledne prepojeni jsem s nim komunikoval ja
>    - odpoved poslal predsedovi....
>    - nez jsem se odpoved dozvedel, tak bylo odpoledne a my meli naplanovanou
>      praci, tak jsem mu napsal, ze s tim pocitame a ze pro sterbinovku
>      se stavime. Nepadla ZADNA zminka o tom, ze si ji odmontujeme, NEJSME
>      tak AKCNI. Chteli jsme se dohodnout na podrobnostech osobne.
>    - prisla opet VELMI MILA odpoved:
>      >>>>"skuste na tu antenu sahnout, urazim ti osobne pazoury"<<<<<<
>    - Mracek odvezl Sterbinovku Sopakovi na druhy konec Kladna...

ne, predsedovy jsem psal pouze o sterbine, ne o prepojeni, obcas to chce
cist historii
nechci aby ses mne potloukal po baraku, nemam te rad.
-----------------------------

On Thu, Aug 05, 2004 at 08:47:04AM +0200, jenik wrote:

> [...]

Nazdar,

   - pro sterbinovku prijdeme v utery vecer a prepojime uzivatele
   - kanal je klfree

   hodlas-li odepsat ve stejnem duchu jako v patek na smsku, tak
odpovez cele rade, at z to maji vsichni z prvni ruky.

Tomas Tichy
----------------------------
skoro jako gestapo co :o), myslel sem fakt ze ji chce odmontovat .). Ani nevite kolik prace mne to dalo, vytahnout ji nahoru sousedni budou, protoze v okne bylo 300mm hrebiky.

>5) dnesni prepojeni
>    - vzhledem ke komplikacim s domluvou (kdyz nekdo odpovida na e-mail
>      v radu dni, tak je to na 2 veci...) jsme rozhodli, ze domluva
>      bude formou oznameni, ze k prepojeni dojde v 20:00 dnes.
>    - Mrackovi internet neprestane fungovat
>    - Jedine co po nem chceme je, aby dnes v 20:00 vypnul vysilac
>      kLfREE-jNN, k jinym zmenam u nej dojit nemusi, takz byl informovan
>      o vsem podstatnem, co se ho tyka
>    - Mracek mi poslal dotazy, ja mu na ne odpovedel

kecas kraviny, odpovidam daleko rychleji nez ty ,  mam totiz stabilnejsi
linku.
diky ze mne neprestane fungovat to je skvely, napojte mne ethernetem od
mostoka, at mam klid.
jo, tak stim vypnutim to nemuzu slibit, protoze je na to napojena
tchyne, a ja si to sni nechci rozhazet.
tichy mne poslal dotazy , a ja mu odpovedel

>6) kanal pro kLfREE-jNN
>   - Mracek si narokuje vysilaci kanal, ze pry nenalezi sdruzeni
>   - argumentuje tim, ze momentalne vysila jeho HW AP, protoze
>     HW AP sdruzeni, ktera tam bylo drive SHORELO pri bource.
>   - rada povazuje za samozrejme (vzhledem ke Generalni Licenci pro
>      pasmo 2.4 GHz) ze kanal NALEZI sdruzeni

ja si nenarokuju nic, proste sem odp rirody linej, tak to necham tak jak
to je.
ano na kladne sou husty bourky, uz odeslo vicero veci, a jeste odejde.
jo to si muzes myslet, kolikrat ja sem uhybal siti my_network , a vys co
je tvuj vem si ho i s essidem,
vsak ja ti ho predam. Tobe velmi rad. Od ted je to tvoje, mas moje
slovo. A na protest rozsvitime na celem kladne essidy TICHY na 2
channelu :).
nebud naivní :). Na to co si rekl v posledni vete se ti vykaslou uplne
vsichni. Zajimalo by mne jak rychle by stebou vybehly jini operatori :o).

>Posudte kazdy sam....
>
>Tomas Tichy

je ja se dneska bavim, mam volnejsi den, tak relaxuju na konferenci,
prida se nekdo ?