Nové AP místo Vodárenské?

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Středa Srpen 11 13:44:56 CEST 2004

Zdravim,

     ja bych se chtel ohradit proti utoku pana Mracka. Pan Mracek
pro mne bude partnerem pro jednani rovny s rovnym, az se zacne chovat
jako normalni clovek.

     Dovolil bych si nekolik poznamek:
1) kdyz Datinel prepojil Socku do sve site
    - dohodli jsme se, ze otoceni anteny nebude problem, dohodli jsme
      se, ze za par dni to udelame,
    - kdyz jsme udelali prepojeni, tak najednou Jenik byl na chate
    - Jenik dostal spoustu SLUSNYCH e-mailu s zadosti o otoceni na Midway,
    - tyto e-maily zcela IGNOROVAL
    - kdyz jsem poslal kratky e-mail, tak odepsal, ze na nej odpovida
      jenom proto, ze je kratkej
    - antenu odocit odmitl, s tim, ze se to deje u Japana a ze jemu je to
      JEDNO
    - pozdeji tvrdil, ze Midway ma slaby signal

2) kdyz Japanovi prestala chodit "zazracna Ronja"
    - jeste se rad rychle otocil na Midway
    - signal byl kupodivu najednou vporadku (my s tim nic nedelali)

3) e-maily ohledne predani sterbinovky
    - odkladal jeji predani
    - nebyl ochoten ji predat na miste
    - puvodne jsme ji chteli namontovat na nahradni bod, kvuli temto
      potizim jsme byli nuceni opatrit si novou

3) kdyz minuly patek sletela socka, tak
    - poslal jsem SMS na telefonni cislo, ze ktereho nas pan Mracek
      kontaktoval pri prepojovani na Midway
    - 48 hodin predtim jsem s nim telefonoval na toto cislo, zvednul
      to v aute
    - poslal jsem slusnou zadost, jestli by se nepodival, proc socka neodpovida
      na ping
    - a ze bysme byli radi, kdyby jajeup (peer mezi Japanem a Jenikem),
      ktery 2 dny vysila na stejnem kanale jako peer midway-socka
    - prisla odpoved >>>>>> "JSI DEBIL A HOVNOZROUT" <<<<<<<
    - vzhledem k vyse uvedenemu rada NEVERI Mrackovu tvrzeni, ze to neni
      jeho telefonni cislo, (ze si pry na ten hovor kvuli Midwayi pujcil
      telefon od nekoho...)

4) vcerejsi prepojeni jNN
    - ohledne prepojeni jsem s nim komunikoval ja
    - odpoved poslal predsedovi....
    - nez jsem se odpoved dozvedel, tak bylo odpoledne a my meli naplanovanou
      praci, tak jsem mu napsal, ze s tim pocitame a ze pro sterbinovku
      se stavime. Nepadla ZADNA zminka o tom, ze si ji odmontujeme, NEJSME
      tak AKCNI. Chteli jsme se dohodnout na podrobnostech osobne.
    - prisla opet VELMI MILA odpoved:
    - Mracek odvezl Sterbinovku Sopakovi na druhy konec Kladna...

5) dnesni prepojeni
    - vzhledem ke komplikacim s domluvou (kdyz nekdo odpovida na e-mail
      v radu dni, tak je to na 2 veci...) jsme rozhodli, ze domluva
      bude formou oznameni, ze k prepojeni dojde v 20:00 dnes.
    - Mrackovi internet neprestane fungovat
    - Jedine co po nem chceme je, aby dnes v 20:00 vypnul vysilac
      kLfREE-jNN, k jinym zmenam u nej dojit nemusi, takz byl informovan
      o vsem podstatnem, co se ho tyka
    - Mracek mi poslal dotazy, ja mu na ne odpovedel

6) kanal pro kLfREE-jNN
   - Mracek si narokuje vysilaci kanal, ze pry nenalezi sdruzeni
   - argumentuje tim, ze momentalne vysila jeho HW AP, protoze
     HW AP sdruzeni, ktera tam bylo drive SHORELO pri bource.
   - rada povazuje za samozrejme (vzhledem ke Generalni Licenci pro
      pasmo 2.4 GHz) ze kanal NALEZI sdruzeni

Posudte kazdy sam....

Tomas Tichy