Dotaz 10 Mbit/s

jarda cerny oupee na seznam.cz
Středa Srpen 4 20:37:30 CEST 2004

Na webu je napsáno:   Sdružení IK je podle dostupných informací připojeno linkou cca 2Mbit/s, přičemž během prvního dne se "ping" do Internetu dal počítat na 100 milisekund i více (uživatel sítě KlFree.NET v oblasti Kročehlav má tento čas cca 20 milisekund). Podle nedávného rohodnutí Rady klFree.NET hodlá klFree v dohledné době navýšit konektivitu pro své členy na 10 Mbit/s.

Já osobně bych ping 100ms bral. To se daj ještě nějak tak hrát hry po netu nehledě na slušný brouzdání po netu. S tím pingem co mám ted mě na žádnej herní server ani nepustěj a když už se tam dostanu tak z toho cukání dostanu akorát epilepsii.

Konečně k tomu dotazu. Proč rada vynakládá prostředky na konektivitu, když ji využijou jen ti co vysí na vodárenský? Já a asi nejen já se nedostanem přes Midway tak si tam tech 10 Mbps užijte. My co vysíme na páteři a ne na Vodárenský počkáme až se vyblbnete s těma 10 Mbps a bude čas na kvalitu páteře