vnitrni chyba 554?

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Středa Srpen 4 00:15:07 CEST 2004

Zdravim,

     ano, problemy se smtp.klfree.net - ktere doposud bylo presmerovano
na pocitac mrsk prestalo fungovat, nebot jako obvykle bez jakehokoliv
upozorneni tato sluzba byla zrusena ze strany IK/Datinelu, zrovna tak jako
DNS. Reseni bylo pouzit smtp server firmy Inway, nicmene docasne jsem
presmeroval smtp.klfree.net a odesilani mailu by od teto chvile melo fungovat
vsem.

     Nekteri uzivatele se na nas obratili s tim, ze jim nefunguje internet.
Problem byl v tom, ze neuposlechli vyzvy na www.klfree.net, aby si zmenili
DNSko na 192.168.166.67, meli stale nastaveny mrsk, ktery funguje velmi
pochybne.

     Aktualni stav je takovy, ze pocitac mrsk.klfree.net:
     - je pripojen do nasi site,
     - porusuje provozni rad, protoze neodpovida na pingy
     - DNS resolvuje jen nekomu, rozhodne ne pres TCP, mozna jen pres UDP,
     - SMTP neposkytuje vubec

Tomas Tichy