Rychlost linky

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Září 29 12:41:10 CEST 2003

Tak je to z podivem, ale po montazi utlumoveho clanku na link mezi
Vodarenskou a Vodojemem doslo k zlepseni linky do netu.. Pokud se kouknete
na statistiky kolem 12.30 tahal jsem z netu 212 KB/s. Byl tam v tu dobu
jeste asi 200 kbps peering do MRX site, takze kdyby jsme to pricetli mozna
to uz ty vysnene 2 MBity da. Po rozhovoru s paneme Zichem (ISP) jsme dosli k
zaveru, ze uz samotny Vodojem je dost zaruseny. Musime co nejdrive dokoncit
opticke pojitko a dostat se na Kokos. Nic jineho nam nezbyva pokud chceme
navysit linku nebo aspon zkvalitnit soucastne pripojeni.

--
Beny
777/636569