Dotaz k Japanovi

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Září 29 09:23:01 CEST 2003

1000
istinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

si upad ne ???
po tomhle prispevku i kdyby to existovalo se na tebe kazdej vykasle i kdyby
neco bylo.
musim te ujistit ze nelegalni sowftware v siti netrpim, a zadna takova
zarizeni tady nejsou.

jenik

"Candy" <ahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:K6C2jIdhDHA.2480 na redwarf...