Pomlouvani site - chtelo by to odpoved...

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 14:42:15 CEST 2003

No, uvidime, jak se to vyvine. Diky, Beny, ze jsi se toho ujal, vypada to, ze
snad uznaji, jak prestrelili. Presto se mi nelibi dve veci:

- zminujes, koho ta antena je, to obecne vedet nemuzeme, co je nam do toho,
  podle mne bychom jim meli jen rict, ze neni nase a ze nas to poskozuje, kdyz
  tvrdi neco jineho (nezastavam se ipworks, kdybys tam napsal, ze je Konupka,
  tak bych reagoval stejne)

- a take bych zbytecne nevyhrozoval pri prvnim kontaktu nejakym trestnim
  oznamenim, jen pokud nic neudelaji, mame prece nejakou uroven a nemusime ji
  takhle dokazovat

Podtrzeno a secteno: chtelo by to nejakeho mluvciho na podobne veci.

Milan
1000