Pomlouvani site - chtelo by to odpoved...

XeD assu na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 13:51:44 CEST 2003

TO JE HNUS !!!!!

Zcela souhlasim s Tomasem. Take bych pockal na vyjadreni prislusneho
pisatele a vec bych zatim resil v poklildu a s nadheldem. Ale pokud by
vyslo najevo a dalo by se  do slouvislosti, ze nas cl
1000
anek poskodil, nase
verejne zajmy a potazmo chod sdruzeni, zacal bych to resit tvrdym
trestnim oznamenim.

XeD

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:s5b8S3DeDHA.2436 na redwarf...
> PLs uz nepiste. Poslal jsem to jak jemu, tak i na Marigold. Budeme ceka ta
> vyjadreni a pojkud tak nikdo z nich neucini, podame na ne trestni
oznameni.
> Takhle to nejde. Antena je IPWorksu, jedna se o posledni vezak v
Rozdelove.

http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=59613%26url=http://www.modravyhra.cz