Sosani

Contour allskonar na allskonar.net
Sobota Září 6 16:17:01 CEST 2003

V podstate souhlasim s Benym. Nesejde ani tak na protazenych datech, jako na
rychlosti, kterou jsou sosana. Btw, pri stahovani 20kBps stable lze za 24h
1.64GB, coz bych bral jako ten docela vrchni limit :)
K dotazu, komu to nejde - mi to jede zcela v pohode. Obcas to docela
zamrzne, ale to priszuju nasemu ISP...

Contour

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:RyeePBIdDHA.2908 na redwarf...
> varovani sosalum
>
> Je mozne ze se lidem kteri nerespektuji to ze nejsou samy na siti muze
stat
> to, ze jim nekdo odstrihne net.
> Ja mam takovy navrh, kdo prekroci limit 1GB bude odstrihnut na 24 hodin.
>
> Zajimalo by mne co porad sosate, dyk to snad ani neni mozny.
> Chapete vubec , ze jestli to takhle svama pujde dal , tak se muze stat, ze
> se zacne rychle resit omezovani ?
> Koukejte se chovat slusne, nebo mne donutite k akci Omezovani, a to
1000
 prece