Ronja na Kladne

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Listopad 29 11:24:12 CET 2003

Tak musim to tady vsem rici.

V dnesnich nocnich hodinach byla cast Klfree (a obyvatele Kladna) svedky
zkousky Ronji sestrojene MRX111. Po vymene LED diody za Laser diodu jsem mel
dojem, ze jsme nekde ve Stars Wars. Japan z Kokosu maloval na oblohu a na
objekty krasne obrazce. Mrholio, truchu byla mlha. Pokud mlha spadla dolu,
tak ze strany od Essa nebyla LED videt. Laser v tu chvily nebyl jeste v
provozu, takze nemuzu potvrdit, zda by byl videt. Bylo to zajimave setkani.
Nemeli jsme pripojeny zadny PC, takze k prenosu dat nedoslo. Bylo to myslim
jen o te opticke casti, o tom , jak se to chova v mlze. Dalsi testy urcite
ze strany Michala prijdou. A pokud se to rozbehne, tak bude Kladno
prospikovano paprsky, jak od UFO.

Moc me mrzi, ze jsem nemels sebou fotak, tak snad jen odkaz na Czfree, kde
si muzete prohlednout, jak to vypadalo. Da se rici, ze jsme meli stejne
vysledky na obloze.

http://www.czfree.net/forum/showthread.php?s=&threadid=6635

Pak tu mam jeste dalsi link. Pokud se kouknete na fotku, tak je na jednom
zarizeni jen jedna roura a ne jako na klasicke ronje dva tubusy. Pri blizsim
prohledani jsem nasel vedle tubusu drzak ve kterem je LASER dioda.

http://www.volny.cz/andrysekm/laserlink/
--
Beny
777/636560