Ronja v Chorvatsku

BlackSUN nesvitici na centrum.cz
Pátek Listopad 28 18:18:17 CET 2003

Jednou sem prave premyslel ze bych jel doma web server normal misto
webhostingu, ale pak sem prisel na to, ze by to asi neslo, jak to obcas
vypadne nebo nejede, pripadne s ronjou by to treba nejelo v mlze apod...

BlackSUN

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:zPoET$btDHA.336 na redwarf...
> [...]
jak
> mu to jede na 10 Mbit na 600 metru, ale vcera rano, kdyz byla tak "krasna"
> mlha me volal, ze prej to v mlze NEFUNGUJE. Co ze je to za kram, proc to
> kazdej tak vychvaluje, zeje to tak dobre. Proste si myslel, ze tomu az tak
> ta mlha nevadi. Ale nejvetsi for byl ten, ze jsem se ho zeptal, a jak ta
> mlha je husta a on:" No ten protejsi barak vubec nevidim"
>
> Takze i tady je videt, ze 1 mesic v roce by to proste nejelo a 11 mesicu
ano
> a dost spickove. Neni to spoj pro sit, ktera
1000
 je zalozena trosku komercne,