Konektivita

Jan Šíma simaj na email.cz
Sobota Květen 31 10:19:47 CEST 2003

1000
est na klfree.net?subject=help>

Satelit se rozhodne nevyplatí.
Je to vhodné pouze pro ty kdo bydlí někde na samotě a nemá jinou možnost
připojení. Jediné co potřebují je volný výhled na jih.
Na Kladně bych o tom vůbec neuvažoval.

Dělal jsem instalace těchle zařízení pro Contactel. Ping třeba na seznam.cz
vycházel něco kolem 3s.
Navíc je to zdílené připojení, rychlost hodně kolísá velice často k
minimálním hodnotám (samozřejmě jsem to zkoušel jen přez den). V nabídkách a
názvech programů se samozřejmě uvádí ta nejvyšší teoretická rychlost.

Zařízení je od anglické firmy HUGES. Dělají se dvě DW4000 (USB) a DW4200
(router navíc, s huben 6 RJ45)
Nevím kdo přesně dělá konektivitu, ale nejbližší ústředí je v Německu.

Kdy někdo chtěl více technických info můžu poskytnout manuály...

:-)=