Konektivita

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Květen 30 23:08:19 CEST 2003

Tak neco k satelitu. Pred casem, kdy jsem se pokukoval po necem rychlejsim
nez zatim mame, jsem narazil take na setelit od Contactelu. Znam se trosku s
panem Mravinacem.On je obchodnim zastupcem na Kladne. Bavili jsme se o
moznem pripojeni Klfree na nejaky net a padla zminka i o satelitu. Bylo me
jim receno, za tohle pripojeni je dobre pro hodne malou skuvne, skupinu
lidi, kteri stahuji prevazne velke objemy dat a moc neklikaji na stranky.
Jsou tam velke odezvy, uz o tom psal Franta. Linka je jeste k tomu sdilna.
Dela to pro Contactel jedna nemecka firma. Mravinac rikal, ze nekdy to leze
jako snek. Takze k nepouziti.

Ale pokud jsem pochopil spravne pochopil, jak to Jetson myslel, tak mel na
mysli to, ze zadosti o stranky ci soubory by se posilaly pres docasne
pripojeni a zpet by to slo pres satelit. Ale jak rikam nase pripojeni je
prave ven pomale, takze by se to tim asi vsechno spomalilo jeste vice.

Ja si myslim, ze pockame na 60 useru a vlitnem na GTS. Pokud vim, tak
Frantik bude mit za kratko postaven dalsi vykryvaci AP. Ceka tam na nej 7
useru. Az bude oficialne schvalen te nas dulezity bod, bude jen v baraku
kolem 8 useru. Kousek vedle je dalsi panelak s 5 klientama. Pak je asi 7
jedincu, kteri se jako novy take pripoji. Takze si myslim, ze jeste ten
mesic a kousek vydrzime s Moposem. Pak vlitnem na 2MBit.

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.50.1050825815.814.kladno na klfree.net...
Nemate nekdo zname v IPEXu? Koukal jsem na CzFree a jedna skupinka
nabizi "podil na lince" od IPEXu:

http://www.czfree.net/forum/showthread.php?s=&threadid=3756

Pry maji 2Mb a financni podil na garantovanych  32kb jim vychazi
250,-Kc mesicne. Jenoduchym vypoctem vychazi cena linky cca 16000,-Kc
mesicne za zminovane 2Mb ... coz neni spatna cena.

Frantik

Reklama:
Od dubna si můžete volat levněji. Pořiďte si službu Moje Jednička a volejte
svému nejbližšímu jen za 1,50 Kč za minutu. www.oskarmobil.cz