Schuzka tvurcu webu

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Čtvrtek Květen 22 19:29:07 CEST 2003

>  To je docela vyčerpávající, snad jen u toho J si nedokážu představit,
> k čemu by to bylo dobré.

To uz bylo ciste mlzeni, slo by napr. o to, ze:
- nekdo ze clenu mohl nabizet ostatnim HW za "ne zcela koncove" ceny
apod.
- kdyby se nejake vnejsi firme napr. libil nas web, tak by proste
"hodila" popdavku na praci (nebo treba nejakou brigadicku na tahani
kabelu, ...atd.). Takove prilezitosne prace se obcas najdou a firmy
nemaji "kam sahnout"... Obcas mi nejaky znamy zavola a skemra, jestli
by se nenasel nejaky znamy/student/atd. co by si chtel o vikendu
prividelat apod.

>  Jaké je stanovisko k takovým věcem(nebijte mě, jen se ptám), jako je nějaké
> shromaždiště mp3?

   Obavam se, ze takovy archiv by nase sitka neprezila. Jedine ho
otevirat treba jen v noci anebo to honit pres FTP a silne omezit
pocet prihlasenych. Nutnosti je samozrejne u takoveho "oficialniho"
archivu dodrzovani autorskeho zakona :-((((

Frantik

Reklama:
Prague International Marathon: 22.3. Hervis - Maraton Praha, 18.5.
Maratonský víkend, 21.9. Mattoni Grand Prix. http://www.pim.cz

Daląí informace o konferenci Kladno