Schuzka tvurcu webu

Beran Jan Jan.Beran na siemens.com
Čtvrtek Květen 22 16:41:00 CEST 2003

>    Spis bych tady rad rozpoutal diskusi, co vsechno bydeme
> chtit v budoucnu provozovat a na cem to spustime. Chtelo by
> to rozmyslet trosku predem ... aby rozdeleni sluzeb na
> jednotlive servery melo smysl. Vychazim z predpokladu, ze se
> podari uvest do provozu Vodarenskou a z ni linku v finalnimu
> ISP. Osobne bych za prinosne (resp. nutne) videl nasledujici
> servery/sluzby:
>
> A) DNS
> B) mail & news & IRC & ...
> C) vnejsi WWW vcetne prostoru pro osobni stranky jednotlivych
idi nebo skupin lidi
> D) vnitrni WWW pro veskery informaci servis (evidence
> vypadku, informace o uzivatelich, informace o stavu sdruzeni,
> jeho financich, platbach od lidi, ..., evidence majetku, ...)
> E) FTP s free-SW (od Win-ServicePack az po linux-distribuce)
> F) cache
> G) monitoring
> H} hlavni router (vcetne omezeni provozu, garanci apod.)
> I) neco na sitove gamesy???
> J) ??? (e-shop pro cleny, nabidka prace, ...) ???

 To je docela vyčerpávající, snad jen u toho J si nedokážu představit, k
čemu by to bylo dobré.
 Jaké je stanovisko k takovým věcem(nebijte mě, jen se ptám), jako je nějaké
shromaždiště mp3?
 Co by mělo běžet za služby na tom WWW? (php, mysql...)

 A off topic - Frantiku, prosim te, prisly Ti ode mne uz nejake penize, nebo
jsem je poslal do /dev/null ? Mám s tím číslem konta problémy.
					Alnagon