Pro klienty na AP Pavlii

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Květen 12 11:04:31 CEST 2003

Tak opet predelano AP Pavlii v Rozdelove. Volal me Zolo (od MRx) ze jim to
nejede vubec. Link z Vodojemu maji stale na 8 kanale. Nevim proc me Mrx
mistifikoval, ze to maji uz preledene na 1.- Psale me i Zdenek Masek, ze po
tom so jsme to dali na 8 kanal, tak mu to nejde. To by odpovidalo tomu
Vodojemu, protoze ho  m a v zadech. Takze peraldeno na 10. Vim  ze je vedle
11 Bridge. Uvidime, jak se to bude chovat, hlavne od Radka. Skenoval jsme to
od nej, nevypadalo to spatne.

--

Beny
ICQ 170499804