Pro klienty na AP Pavlii

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Květen 11 15:12:55 CEST 2003

Tak jak jste si vsimly jsou nejake problemy na AP Pavli. Radek jede na
lokale jen 50KB/s. Pavlii meni kanal. Dal to na puvodni 6 a jede to opet na
220KB/s. Pokusi se najit vhodny kanal, protoze tenhle jsem slibil Peretum,
ze to preladim.

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:uiX1g3WFDHA.2844 na redwarf...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.