Diskuze - trochu neporadek

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Květen 11 18:08:49 CEST 2003

X-
1000
Mailman-Version: 2.1

Ty skupiny ci napsal Beny jsou rozumny...
Mozna by se mohla pridat jeste naka, na styl "schanim/nabizim". Myslim to
jak HW tak i s necim poradit atd....
Je to jen napad tak se nad tim zamyslete.

Viperx

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Qv3b967FDHA.2412 na redwarf...