Diskuze - trochu neporadek

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Květen 11 15:10:34 CEST 2003

Uz jsem se jednou s Honzou bavil o tom, ze by to chtelo udelat par skupinek,
protoze takhle je to uz neprehledne. Nesouhlasim s Milanem, ze je na to cas.
Ja si myslim, ze takove skupinka, jako jsou Gamesy, Web, Stav site, Vzkazy
by tu mohly byt uz tedka. Myslim, ze by jste vymysleli jeste dalsi.

Pls, Honzo udelal by jsi to, tedy pokud budou lidicky souhlasit?

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:L$o6UZ7FDHA.2408 na redwarf...
> reknete a ja udelam,
> neni to problem :)
>

> "Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:mailman.256.1052653686.814.kladno na klfree.net...
> přístupu

> myslím,
> řešitelských
> diskuzní

> [...]